Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2018 13:23 - ИМАШ ПРОБЛЕМИ? ОТИДИ НА ЛИТУРГИЯ!
Автор: eagle9 Категория: Други   
Прочетен: 118 Коментари: 0 Гласове:
1



 Някой друг човек, който имал много проблеми, отишъл при св. Паисий Светогорец и му казал:

– Отче, имам такива и такива проблеми, кажете ми какво да правя?

Старецът го попитал:

– Ходиш ли на св. Литургия?

– Не ходя.

– И тъй, ще ходиш всяка неделя.

– Хубаво, а за моя проблем какво ще ми кажете?

Той искал да смени темата.

– Това, което ти казах ще направиш и ще видиш. Ще ходиш на св. Литургия.

– Да, но аз имам проблемите, за които ви казах!

– Направи го и ще видиш!

Той си тръгнал малко разстроен от Света Гора, като казал: „Пропътувах толкова път и накрая старецът Паисий ми каза нещо, което зная. Да ходиш на църква! И какво е това? Трябваше старецът Паисий да ми го каже? Но ще го направя.“

Той ходил на църква и постепенно проблемите на неговото семейство и в работата се решавали. Това го изненадало. След година и половина видял, че много неща се устроили и отишъл отново на Света Гора и тогава старецът Паисий го попитал:

– Ходиш ли на църква, както ти казах?

– Ходя, отче, и всичко се разреши. И искам да ми кажете как стана това нещо?

Старецът му казал:

– Дете, когато ходиш на църква, се помиряваш с Бога, а когато направиш това, не разбираш ли, че Той ще ти дари всички блага на Авраам? Ти преди да дойдеш при мене нямаше добра връзка с Бога и Му се противеше, беше далеч от Него. Аз ти казах корена на нещата – ако се помириш с Бога, всичко друго, едно по едно ще се реши. Затова нещата се решиха.

Нашето спасение е просто, то е до нас, до дома ни, Църквата е до нас, не е нужно да пътуваме.


Св. Паисий Светогорец





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eagle9
Категория: Лични дневници
Прочетен: 25138
Постинги: 42
Коментари: 0
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930